بازارکار دوربین مداربسته

با توجه به شرایط بحرانی اقتصادی ایران، بسیاری از مشتریان توان مالی شان بشدت کاهش یافته و قدرت خرید نداشته و یا نهایتا منصرف از خرید و بستن قرارداد با شما خواهند شد. ما در این نوشته سعی داریم چند پیشنهاد را که به شما کمک خواهد کرد پروژه های بیشتری داشته اشید و یا مشتری خود را از دست ندهید معرفی کنیم.

ما سعی کردیم در این مقاله به شما پشنهاداتی را ارائه کنیم که این نوروز بهترین نوروز شما باشد. اما قبل از هرچیزی با این بینش و با این احساس  که مشتری کسی مثل شماست و با درنظرگرفتن اینکه شما قبل از هرچیزی یک مشاور حفاظتی هستید تا یک فروشنده ، با مشتریتان روبرو شوید.

  • در وهله اول شما بایستی موانع خرید و موانع فروش را شناسایی کنید. این یعنی دقیقا ببینید چرا مشتری خرید نمیکند؟و یا چرا بین بستن قرارداد با شما دودل و مردد است؟ آیا مشکل قیمت است یا سردرگرمی بین بستن کدام برند با بهترین منفعت؟
  • در مرحله دوم با مشتری وارد مذاکره بشید.
    این یعنی پای حرف دل مشتری بشینیم و خود را کاملا جای مشتری قرار دهیم. بفهمیم نیاز مشتری چیست و انتظار او از محصول و ما دقیقا چیست؟ در طی این دو مرحله شما به نقاط مشترک و پیشرفتی خوبی با مشتری خواهید رسید.
  • و در مرحله آخر شما بایستی به عنوان یک مشاور و نه یک فروشنده به مشتری پیشنهادهای کارشناسی بدهید.
    پیشنهادات کارشناسی شما میتواند یکی از این آیتم های زیر باشد:

1- استفاده از محصولات اکونومی
محصول اکونومی این یعنی به مشتری محصولی را پیشنهاد بدهید که بیشترین منافع چه از لحاظ مالی چه از لحاظ کیفیت محصول را برای مشتری داشته باشد.

2- تا حدالامکان تعداد محصولات رو کاهش بدیم.
بعضی از همکاران حفاظتی بذای بیشتر شدن رقم فاکتور و سود بیشتر، تا آنجا که میتوانند آمار فاکتور را بالا میبرند. پیشنهاد ما این است که یا بیخیال پروژه بشین و ریسکش را بپذیرید و یا با سود کمتر مشتریتان را برای همیشه حفظ کنید.

3- ارتقا سیستم های  قدیمی
اگر مشتری قبلا دوربین مداربسته و یا سیستم اعلام سرقت دارد و امکان ارتقا سیستم وجود دارد، و گزینه های قبلی هیچکدام جواب نداده است، شما میتوانید این گزینه را به مشتری پیشنهاد کنید. ارتقا سیستم خیلی از هزینه های مشتری شما کاهش میدهد.

شما در مقاله ارتقا سیستم های حفاظتی میتوانید روش های مذکوره را مطالعه نمایید.

4- تعمیر سیستم های قدیم
گاهی دوربین مداربسته و یا سیستم دزدگیر مشتری شما با تعمیر درست شده و امکان استفاده از آن وجود دارد.
معرفی واحد خدمات پس از فروش

اگر شما هم پیشنهاد و نظری جز این موارد دارید لطفا برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *