ما در این بخش درباره روش های فعال سازی و غیرفعال سازی پنل دزدگیر هوشمند مکسرون ازطریق ریموت، تگ ، پیامک ، تماس ، پنل دستگاه و اپلیکیشن توضیح کاملی می دهیم:

  1. 1. از طریق ریموت: با یکی از کلید های ریموت فعال و با دیگری غیر فعال کنید
  2. از طریق تگ RFID: با نزدیک کردن هر تگ به دستگاه ، عملیات تعریف شده روی تگ انجام می شود برای مثال یک تگ برای فعال سازی تعریف شده است که با نزدیک کردن تگ به دستگاه ، دستگاه فعال می شود.
  3. از طریق پنل دستگاه: با زدن قفل در سمت چپ و کنار RFID دستگاه فعال می شود و با زدن رمز کاربر1234 و سپس دکمه ی # ، دستگاه غیر فعال می شود.
  4. از طریق اپلیکیشن موبایل: داخل اپلیکیشن در منوی دستگاه گزینه ی Arm برای فعال سازی و گزینه ی Disarm برای غیر فعال کردن دستگاه استفاده می شود .
  5. از طریق پیام کوتاه: با فرستادن پیام با متن #PWD1234#ARM برای سیم کارت داخل دستگاه ، دستگاه را فعال و با فرستادن متن #PWD1234#DISARM برای سیم کارت دستگاه ، دستگاه غیرفعال می شود.
  6. از طریق تماس: با سیم کارت دستگاه تماس بگیرید صدای ضبط شده پخش می شود و رمز 4 رقمی را وارد می کنید :دکمه 1 : فعال سازی
    دکمه 2: بررسی رویداد هشدار
    دکمه 3 : فعال در خانه
    دکمه 4 : بررسی وضعیت دستگاه
    دکمه 5 : کنترل کلید برق
    دکمه9: گفتگو
    دکمه 0 : قطع ارتباط

*حالت در خانه: این مورد روش های فعال و غیرفعال سازی دزدگیر هوشمند مکسرون برای هنگامی است که در خانه حضور دارید ولی به چشم های خارجی نیازی نداریم برای مثال داخل کوچه که البته باید توسط نصاب چشم های خارجی و داخلی تعریف شده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *