ریست پسورد هایک ويژن

کاربر قبلا جهت ریست کردن پسورد دوربین مداربسته و یا دستگاه ضبط تصویر، محصول را به گارانتی شرکت ارسال می کرد و هزینه های زیادی را در برداشت.
ما سعی کردیم در این مقاله جهت کاهش هزینه ها و راحتی دسترسی کاربران، ریست کردن پسورد دوربین مداربسته و یا دستگاه های ضبط تصویر هایک ویژن را بدون ارسال محصول به گارانتی شرکت آموزش دهیم.


آموزش ریست پسورد دستگاه های ضبط تصویر هایک ویژن

کاربر برای ریست کردن دستگاه ضبط تصویر هایک ویژن به دانلود و نصب نرم افزار SADP نیاز دارد.

دانلود نرم افزارSADP

در ابتدا نرم افزار را دانلود و برروی کامپیوتر خود نصب کرده و سپس نرم افزار را باز کنید.
( این نرم افزار نیازی به کرک ندارد و نصب کردن آن کافیست )

با استفاده از یک کابل LAN دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید.
دستگاه از طریق نرم افزار SADP شناسایی می شود و در لیست قابل انتخاب قرار میگیرد.

بعد از انتخاب کردن دستگاه ضبط تصویر مورد نظر، تمام اطلاعات دستگاه از قبیل سریال دستگاه، آی پی آدرس و…در منوی سمت راست ظاهر می شود.
در قسمت پایین گزینه <forgot password> را کلیک کنید.
در پنجره ی جدید یک لیست mode نمایان میشود که دارای سه روش برای ریست کردن است.

سه روش در لیست mode جهت ریست کردن هایک ویژن:

-) Export/import security key
-) Guide mode
-) Security question mode

روش Export/import security key: در منوی بازشده با کلیک روی Export یک فایل xml از دستگاه خروجی گرفته شود و در یک مسیر دلخواه این فایل ذخیره شود. سپس با پشتیبانی شرکت طنین صیانت تماس گرفته و بعد از دریافت آدرس ایمیل آن ها، فایل Export شده را به همراه عکسی از سریال دستگاه برای آن ها ایمیل گردد. در پاسخ ایمیل یک فایلxml مشابه همین فایل برای کاربر ارسال می شود و سپس کاربرآن را در یک پوشه ذخیره می کند.


نکته: کاربر تا مدتی که فایل را از شرکت دریافت میکند باید دستگاه یا دوربین مدنظر را روشن بگذارد.

با انتخاب Import فایل گرفته شده را وارد نرم افزار کرده و در قسمت new password وconfirm password پسورد جدید خود را وارد می نماید و confirm می کند و به این ترتیب ریست پسورد دستگاه یا دوربین شما به پایان می رسد.

روش: Guide mode
درهنگام راه اندازی اولیه دستگاه یا دوربین خود، یک فایل پشتبان با Export کردن از طریق نرم افزارSADP ، در منوی Guide mode گرفته شود. این کار به کاربرامکان بازیابی پسورد درزمانی دیگررا فراهم می کند.


روش Security question mode :
زمانی که کاربربرای اولین بار دستگاه را راه اندازی می کند چنانچه از لیست Security question mod را انتخاب کند به سه سوال پاسخ می دهد که هرگاه کاربر بخواهد در صورت فراموش کردن پسورد، عملیات بازیابی را انجام دهد می تواند به همین منو مراجعه کرده و به همان سؤالات مجددا همان پاسخ ها را بدهد و سپس پسورد جدید را وارد نماید. به این ترتیب بازیابی پسورد به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *